TheProdigy Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 I like the new look, Good work Trues :yeah: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrooklynNets24 Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 what new look? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheProdigy Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 the navy blue color of the site Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheProdigy Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 I know I'm not hallucinating :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yankee4Life Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 what new look? Look at the Mvpmods logo and design at the top of the front page. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trues Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 No big deal, just bored today. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
abc006 Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Yeah, i thought it looked different... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totte Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 No big deal, just bored today. I love it dude :wtg: Everything seems much more clear now in some way :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrooklynNets24 Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Look at the Mvpmods logo and design at the top of the front page. mine still looks the same Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kccitystar Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 it was about time Trues stuck to the Navy color. All that's left is to have the EA -esque text replace the MVPMods logo Link to comment Share on other sites More sharing options...
pujols Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 mine still looks the same Link to comment Share on other sites More sharing options...
heathd521 Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 mine still looks the same So did mine when I first read this page, then I clicked refresh and there was the new one. I like it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pujols Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Refreshed and I got it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheProdigy Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 I knew it wasn't only me :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.